UWAGA !!!  PROSIMY WYBRAĆ JEDEN TEMAT SPOŚRÓD PONIŻSZEGO PROGRAMU I UMIEŚCIĆ GO W DALSZEJ CZĘŚCI ZGŁOSZENIA JAKO TEMAT SZKOLENIA.

PROGRAM SZKOLENIA

Kryteria skutecznych standardów sprzedaży

  • Przygotowanie do Sprzedaży (znajomość branży, produktów, konkurencji)
  • Umiejętność porozumiewania się – procesy porozumiewania się z klientem
    w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
  • Budowanie kontaktu z klientami – budowanie atmosfery zaufania i wiarygodności
  • Odczytywanie i przekazywanie komunikatów niewerbalnych
  • Rozpoznawanie i interpretacja zachowań werbalnych i niewerbalnych w rozmowach z klientem
  • Sposoby wpływania na zachowanie klientów
  • Zasady wywierania wpływu w procesie sprzedaży

Etapy sprzedaży:

  • Przygotowanie do rozmowy handlowej
  • Otwarcie rozmowy
  • Analiza potrzeb klienta. Rola i rodzaje pytań. Kategorie pytań – skuteczne dobieranie pytań w zależności od celu, do jakiego mają służyć?
  • Prezentacja siebie i firmy.
  • Prezentacja produktów/ usług.
  • Sposoby przekazywania informacji w kategoriach korzyści dla klientów. Cecha – zaleta – korzyść – opis.
  • Zamknięcie prezentacji. Zapominany etap w rozmowie handlowej.
  • CO ZROBIĆ GDY KLIENT POWIE „NIE” – wydobycie obiekcji – reakcje w sytuacji negacji.
  • Metody docierania do zastrzeżeń klientów
  • Sposoby i techniki radzenia sobie z obawami i zastrzeżeniami klientów
  • Kontakt po sprzedaży.
  • Sprzedaż poprzez referencje.

Techniki „dopasowania” i „prowadzenia” w sprzedaży.

  • Typologia Klientów – test analizy zachowań
  • Rozpoznawanie typów klienta oraz dopasowywanie do nich stylu sprzedaży.
  • Rola aktywnego słuchania w procesie skutecznej komunikacji perswazyjne

 

ZGŁOSZENIE

Jestem zainteresowany udziałem w tym szkoleniu. Proszę o kontakt celem ustalenia terminu szkolenia.