UWAGA !!!  PROSIMY WYBRAĆ JEDEN TEMAT SPOŚRÓD PONIŻSZEGO PROGRAMU I UMIEŚCIĆ GO W DALSZEJ CZĘŚCI ZGŁOSZENIA JAKO TEMAT SZKOLENIA.

PROGRAM SZKOLENIA

Stosowane metody kontaktu z Klientem. Skuteczność metod w pozyskiwaniu klientów B2B (Business To Business).

  • Kontakt telefoniczny
  • Kontakt listowny
  • Kontakt e-mail’owy
  • Kontakt osobisty

Metody przechwytywania Klientów konkurencji

  • Postępowanie w pozyskiwaniu Klientów obsługiwanych przez konkurencję
  • Jak mówić o produktach konkurencji?
  • Strategia pozyskiwania Klientów – Umiejętne połączenie metod, gwarancją sukcesu w pozyskiwaniu Klienta – kroki postępowania
  • Pozyskiwanie nazw, adresów, telefonów oraz informacji na temat potencjalnych Klientów.
  • Pozyskiwanie informacji nt. klienta
  • Tworzenie oferty ”nie do odrzucenia”
  • Zasady konstruowania oferty
  • Pisownia, język, styl
  • Sprzedaż i prezentacja ”ceny”

ZGŁOSZENIE

Jestem zainteresowany udziałem w tym szkoleniu. Proszę o kontakt celem ustalenia terminu szkolenia.