UWAGA !!!  PROSIMY WYBRAĆ JEDEN TEMAT SPOŚRÓD PONIŻSZEGO PROGRAMU I UMIEŚCIĆ GO W DALSZEJ CZĘŚCI ZGŁOSZENIA JAKO TEMAT SZKOLENIA.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Czym jest konflikt. Definicja konfliktu.

  • Bez konfliktów niemożliwe jest współżycie i współpraca w zespołach.
  • Kiedy konflikt jest dobry?
  • Co robić aby nas słuchano w konflikcie?
  • Jakich argumentów używać by być słuchanym?

Ćwiczenia z rozmowy w konflikcie

  • Osobowość i umiejętności mediatora a wynik mediacji
    • Autodiagnoza cech osobowości kluczowych w procesie mediacji
    • Predyspozycje a wyuczone umiejętności.
    • Kodeks zasad skutecznej mediacji..
  • Prowadzenie mediacji zgodnie z założoną strategią
    • Wybór strategii, ustalenie celów i planowanie.
    • Strategia jako ogólny plan realizacji celów mediacyjnych.
    • Definiowanie możliwych problemów.
    • Przypomnienie etapów i faz realizacji procesu mediacji.
    • Planowanie procesu mediacyjnego.
  • Strategia i taktyka mediacji
    • Analiza sytuacji konfrontacyjnych
    • Pozycje przyjmowane przez strony konfliktu.
    • Główne strategie i zadania taktyczne.
    • Analiza procesu mediacji.
    • Najważniejsze etapy mediacji.
    • Czynniki sprzyjające mediacjom.
    • Zakończenie mediacji.
  • Poznanie stylu rozwiązywania konfliktów – test
  • Przygotowanie do konfliktu
  • Ćwiczenia panowania nad emocjami
  • Jak komunikować się w konflikcie? – KROKI ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW
  • Trening sytuacji konfliktowej i sposób rozmowy – UCZESTNICY PREZENTUJĄ RZECZYWISTĄ SYTUACJĘ KONFLIKTOWĄ
  • Negocjacje kryzysowe. Jak rozmawiać gdy ktoś nie chce rozmawiać?

 

ZGŁOSZENIE

Jestem zainteresowany udziałem w tym szkoleniu. Proszę o kontakt celem ustalenia terminu szkolenia.